söndag 3 januari 2010

Söta sockor

Nu när det har varit snorkallt och riktig vargavinter (antar att norrlänningar inte riktigt håller med mig om detta, men vi närkingar är ju inte bortskämda med snöhögar och kyla) så har det varit perfekt sockväder. Eftersom twinsen har varit rätt små så har en hel del kläder som vi har fått i present av vänner och familj inte använts ännu. Därför är det extrakul att J&J har vuxit så bra sista månaderna så att vi har kunnat svida upp dem i diverse outfits och attiraljer som tidigare var för stora.


Söta sockor från Tyskland - tack
Kati m fam!

2 kommentarer:

  1. Jag kan garantera att norrlänningar inte håller med om detta... ;) Men gud så söta de är! jag vill bara hälsa att jag kikar på J&J flera gånger om dagen. de sitter nämligen så fint på mitt stora fina kylskåp. :) Puss på er!

    SvaraRadera
  2. Nä,tänkte väl det...hihi...gick förbi din lägis igår när jag var på stan en sväng. Snyft - saknar dig snyggeluring!!! pusspuss

    SvaraRadera