tisdag 12 januari 2010

Förvirrad tvillingmamma

Skulle sätta i linserna i morse och blev ganska brydd när jag såg sämre på vänsterögat efter att jag hade satt i linsen. Provade flera gånger, men det var bara ett allmänt "blur". Bytte därför och tog fram nya linser och blev förbannad när inte ens den tredje linsen funkade. Tänkte ringa och skälla lite på stället där jag köper mina linser, men insåg efter typ 20 min att jag redan hade satt in en lins och egentligen skulle sätta in en lins på högerögat. Då är man TRÖTT...

3 kommentarer:

  1. *ha ha ha haaa* Been there, done that! : )
    Kram till en trött mamma!
    Själv hålls jag vaken av mardrömmar. Skulle hellre vilja bli väckt av en bebis eller två... ; )
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det ska jag komma ihåg! Om de fortsätter att vara pigga på nätterna så kanske det står en eller två presenter till dig på trappan som du kan ta hand om så kan jag få SOVA...hihi...
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag misstänker att jag får mitt så jag tiger. : )
    Kram igen!

    SvaraRadera