torsdag 16 juli 2009

Special delivery

Igår när jag höll på och pysslade lite på övervåningen ringde det på dörren. Eftersom jag fortfarande inte kan kuta omkring som jag brukar så hasade jag mig i "Skalmantakt" nerför trappan så när jag väl hade tagit mig till ytterdörren och öppnade den med ett glatt leende så var det ingen där. Snopet värre, men när jag kikade ner så stod det ett blomsterpaket på farstubron. Världens snabbaste blomsterbud måste ha plingat på dörren, sprungit tillbaka till budbilen och kört iväg som en biltjuv...

Det är dock nu mysteriet börjar för det fanns nämligen ingen avsändare på kortet så vi har ingen aning om vem som har varit så gullig och skickat blommorna. TACK vem det nu är och det var superfina buketter, en stor till Tobbe o mig och två små buketter till Julia och Joel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar