måndag 27 juli 2009

Sova sova - säng säng säng

Att det skulle kännas så underbart att få sova mer än 1-1,5 h i sträck nattetid och dessutom TVÅ NÄTTER i rad!

Min kära sambo Tobbe tyckte att jag såg så extremt trött ut i lördags så han bestämde helt enkelt att han med hjälp av min utpumpade bröstmjölk skulle ta nattpasset vid ca 03.00-04.30 och att jag skulle få SOVA. Första natten vaknade jag ändå eftersom kroppen har ställt in sig på att inte få vila alltför länge, men andra natten sov jag som en stock. Det lustiga var att jag nästan kände mig tröttare då jag fick sova några timmar i sträck än då jag gick upp varannan timme. Måste dock erkänna att det känns oerhört lyxigt att få sova och slippa ha "huvudansvaret" för att våra knyten ska få sin mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar