söndag 3 oktober 2010

Minispökbloggare

När jag loggade in på bloggen i morse så fick jag en smärre chock för det var värsta kaoset på sidan. Bilder och texter hade ändrat typsnitt och det såg verkligen inte ut som det skulle. Dessutom var det en ljudfil utlagd som var skickad via min mobil till bloggen. När jag skulle lyssna av den så var det bara massor av oljud och jag tänkte hur kul tyckte Tobias att han var när han gjorde det här...? Jag visste ju med all säkerhet att det inte var jag eftersom jag stod i duschen när det spelades in och skickades från mobilen. T däremot såg förvånad ut och blev tom lite lack när jag frågade honom varför han hade gjort det i smyg. Snacka om att vi blev snopna när det visade sig att det var vårt lilla busfrö Joel som hade lyckats med den bedriften!!! T kom nämligen på att medan jag duschade så hade han och twinsen varit på övervåningen och när T bytte på Julia så kom Joel in i badrummet med min mobil i handen. Joel måste alltså först ha tryckt fram inspelningssidan, spelat in lite ljud, tryckt igen och skickat iväg ljudfilen till min blogg. Har vi ett framtida webbgeni i familjen måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar