onsdag 19 augusti 2009

Aj aj aj

Attans vad ont det gör när brösten är sprängfyllda av mjölk som samlar upp sig och gör att man får stora "knölar" samtidigt som bröstvårtorna är lite allmänt ömma och det sticker i hela bröstet. Då kan man verkligen hålla sig för skratt när twinsen hugger in på sina måltider hungriga som vargar. Tror att jag har fått mjölkstockning eller dyl för det känns som om jag har feber och brösten är alldeles varma. Har försökt vila, kört med vetepåsen och pumpat ur brösten regelbundet. Hoppas nu på att få en lugn natt så att jag får så mycket vila som möjligt så att man är fit for fight igen imorgon bitti.

2 kommentarer:

  1. Ja, aj aj! Inge roligt alls!
    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Jag har fått tips från gulliga kompisar och andra vänligt sinnade så jag testar dem för fullt för att se om det hjälper. Känner mig dock mkt bättre idag, men det gör fortfarande himla ont. Hoppas att allt är bra med dig och familjen. Ha en supernice helg! kramis

    SvaraRadera