torsdag 25 augusti 2011

Rymlingar

Mamsen fick hjärtat rejält i halsgropen och hög puls då busungarna helt plötsligt var försvunna. Skulle bara gå på toa och när jag kom ut på gatan så var det tomt både åt höger och vänster. Hur fort kan en trehjuling gå egentligen...? Sprang ner till skolgården och hittade Joel bland massor av skolbarn, men Julia syntes inte till. Kollade vändplanen och parkeringen som går ut mot stora vägen, men ingen där så jag fick kuta ner till fotbollsplanen för att checka läget. Hann precis se flaggan som var på väg att runda dagiset längst bort. När jag kom fram alldeles andfådd så tittade hon på mig och skrattade medan jag försökte få pulsen att gå ner igen samtidigt som jag pratade lugnt och sansat...yeah yeah nästa gång mamsen ska på toa kan ni fethajja att twinsen antingen få vara med inomhus eller vara på baksidan där vi har lite inhägnad. Eller man kanske kan koppla dem:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar